Toyota Raize pāriet uz hibrīda sliedēm


Labu kompakto krosoveru sērija Toyota Raize beidzot ir izaugusi līdz hibrīda līmenim. Mašīna saņēma elektromotoru pāri komplektācijā ekonomiskam benzīna dzinējam, kā arī nelielu buferakumulatoru, kuru diemžēl nevar uzlādēt no tīkla. Kopumā iepazīstieties ar jaunpienācēju krāšņajā hibrīdu saimē.
Atkinsona cikla benzīna agregātu pārstāv ļoti pieticīgs un ekonomisks 1,2 WA-VEX ar 82 ZS. un 105 ņūtonmetru griezes momentu. Tas darbojas ciešā sadarbībā ar vienu 106 ZS elektromotoru. un 170 ņūtonmetru griezes moments, kas atrodas uz aizmugurējās ass. Tajā pašā laikā, pateicoties buferakumulatoram, degvielas patēriņš ir ārkārtīgi pievilcīgs - tikai 3,57 litri uz simtu.

Papildus tīri ritošajai daļai japāņi strādāja arī pie SUV aprīkošanas. Tagad tas obligāti ir aprīkots ar sadursmju novēršanas sistēmu Smart Assist, kas aprīkota ar jaudīgu lidaru, kas atpazīst gājējus un velosipēdistus pat naktī.
Pats interjers ir kļuvis nedaudz ērtāks, pateicoties pirmās sēdekļu rindas nomaiņai, jaunai stūrei, kā arī modernam digitālajam panelim. Mūsdienīgi tas viss izskatās jauki, un tāpēc hibrīdam, iespējams, ātri vien būs daudz fanu.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.